Ministrul Transporturilor, Turismului si Sportului din Irlanda a prezentat o noua campanie de marketing turistic pentru Dublin care urmareste sa repozitioneze orasul si judetul ca destinatie.
Cu suma de 1 milion de euro alocata pentru prima faza a proeictului, finantat de Failte Irlanda, cele patru autoritatile locale din Dublin si mai multi parteneri din sectorul privat, campania de marketing se va concentra pe un nou brand pentru Dublin si va puncta in mare parte pe potentialul turistic al orasului toamna, indeosebi pentru vizitatorii din Marea Britanie si restul Europei.
Initiativa incepe dupa mai multe luni de cercetare a pietei si de consultare a specialistilor, coordonate de "Alianta pentru Cresterea Turismului din Dublin" (GDTA), intreprinse intre toti actorii-cheie din industria turismului din Dublin - atat din sectorul public cat si privat.
Sursa: failteireland.ie
Solicita Oferta
Pentru a primi o oferta personalizata cu cel mai mic pret al momentului va rugam completati formularul.